Oprettelse og nedtagning af nødkald. Det kan kommunen selv håndtere med Tryghedscentralens webportal. Ændringer kan træde i kraft med det samme – uden at det skal via Tunstalls alarmoperatører først.
Med adgang til Tryghedscentralens webportal kan kommunen bl.a. få et klar overblik for:
Derudover kan der inkluderes skræddersyede tilpasninger efter den enkelte kommunes behov – og skabe et totalt overblik i realtid.
Hvordan har de ældre borgere det med et nødkald i hjemmet? Skaber det tryghed? Er det naturligt for dem at kalde efter hjælp via et nødkald? Disse ting kender vores alarmoperatører til, så de kan kommunikere bedst muligt med borgerne. Vi har samlet til info om denne viden, som vi gerne deler ud af.
Læs mere om, hvordan ældre mennesker forholder sig til et nødkald i hjemmet HER
Ønsker du oplysninger om, hvordan en tryg løsning kan oprettes for borgere med nødkald? Så kontakt vores ansvarlige konsulent, der kan hjælpe dig:
Tryghed er et afgørende behov. Derfor har vi udviklet løsninger, der kan sikre tryghed for alle – også for folk, der ikke kan få visiteret et nødkald af kommunen.