Hurtig og nem adgang til webportal

Oprettelse og nedtagning af nødkald. Det kan kommunen selv håndtere med Tryghedscentralens webportal. Ændringer kan træde i kraft med det samme – uden at det skal via Tunstalls alarmoperatører først.

Statistikker og rapporter giver kommunen et godt overblik

Med adgang til Tryghedscentralens webportal kan kommunen bl.a. få et klar overblik for:

  • Udstyr, der er ude hos borgerne
  • Antal kald over en periode
  • Hvor ofte borgerne ønsker hjælp
  • Hvornår borgere kalder mest
  • Årsagen til at borgerne benytter deres nødkald

Derudover kan der inkluderes skræddersyede tilpasninger efter den enkelte kommunes behov – og skabe et totalt overblik i realtid.

Sådan forholder ældre sig til et nødkald i hjemmet

Hvordan har de ældre borgere det med et nødkald i hjemmet? Skaber det tryghed? Er det naturligt for dem at kalde efter hjælp via et nødkald? Disse ting kender vores alarmoperatører til, så de kan kommunikere bedst muligt med borgerne. Vi har samlet til info om denne viden, som vi gerne deler ud af.
Læs mere om, hvordan ældre mennesker forholder sig til et nødkald i hjemmet HER

Få info om, hvordan Tunstall kan håndtere nødkald i din kommune

Ønsker du oplysninger om, hvordan en tryg løsning kan oprettes for borgere med nødkald? Så kontakt vores ansvarlige konsulent, der kan hjælpe dig:

Claus Kruse
Mobil: 51 51 65 65
Mail: claus.kruse@tunstall.com


Tryghedsløsning til private

Tryghed er et afgørende behov. Derfor har vi udviklet løsninger, der kan sikre tryghed for alle – også for folk, der ikke kan få visiteret et nødkald af kommunen.

Mere info
Sensorteknologi i egen bolig

Intelligent Omsorg

Vi tilbyder Digitalt Tilsyn, som to gange hver nat, kontrollerer om borgeren er i sin seng. Såfremt der er noget usædvanligt, giver vi hjemmeplejen besked.

Mere info

Minimer skrækscenarierne

Tryghedscentralen minimerer en del af kommunens risici – med gennemtestede systemer, der konstant efterprøves og kontrolleres.

Mere info