Velfærdsteknologi forbindes ofte med store udgifter i kommunerne. Men sådan behøver det ikke at være. Kommunerne kan sikre ældreplejen ny teknologi med månedlige betalinger – på samme måde som du gør med streamingtjenester og mobilabonnementer.
Som kunde hos Tunstall kan du slippe for selv at opsøge og finde informationer om opdateringer eller nye teknologier. Vores mange års erfaring med praktiske implementeringer og egne udviklingsafdelinger er nøglen til din succes. Vi er i stand til at hjælpe vores kunder indenfor tryghed, sikkerhed og optimering af ressourcer. Vi anvender data og indsigt til at målrette ressourcer til individuelle løsninger.
Tunstall Freedom er en ny måde at samarbejde på. Det hidtidige kunde- og leverandørforhold skiftes ud med et partnerskab, hvor samarbejdet er det centrale. Løsninger skal være fleksible og tilfredsstille vores kunders unikke behov. Vi ved også, at unikke behov ændrer sig over tid. Derfor kan løsningen skaleres op og ned efter behov.
Med Tunstall Freedom kendes alle driftomkostningerne på løsningen, så uforudsete udgifter undgås. Samtidig er det en stor tryghed, at vores team af dygtige serviceteknikere påbegynder fejlretning inden for 3 timer – uanset ugedag og tidspunkt på døgnet!
Vores serviceteknikere er fordelt rundt om i landet. De kører ud hjemmefra i servicebiler, der også fungerer som servicelager. Det betyder, at de hurtigt kan udskifte evt. defekte dele på et servicebesøg.
Alle teknikerne har en baggrund som elektriker, elektronikmekaniker eller lignende – med en ekstra uddannelse inden for de kaldeanlæg og alarmsystemer, som vi leverer.
Via forskellige kurser sikrer vi, at medarbejderne kender de vigtige funktioner og at investeringen giver det fulde udbytte. Kurserne kan fx være anvendelse af DECT- telefoner eller uddannelse til superbrugere, der opnår kompetencer i oprettelse af udstyr mv.
Vi sætter stor pris på et langvarigt samarbejde – fra installation og opstart over uddannelse til service, vedligehold og hotline.
Du kan kontakte en af vores konsulenter HER >
Se mere om Aarhus Kommunes erfaring med Tunstall Freedom HER >
Aarhus Kommune viser nye veje indenfor ældreplejen. Som den første kommune i Danmark har Aarhus valgt at omlægge indkøb af alarmudstyr og nødkald til product as service. Borgerne og medarbejderne er trygge og tilfredse. Og afdelingen for Sundhed & Omsorg har effektiviseret sit ressourceforbrug.