Maria Loch, økonomiassistent hos Tunstall A/S.



Finans skaber tryghed med overblik og struktur

maj 26, 2025

Sælgere, teknikere og projektledere møder kunderne ansigt til ansigt. Telefonerne summer i hotline, salgssupport og den døgnbemandede vagtcentral. Men hvad med finansafdelingen? Her summer det også. Det er bare ikke kundemøder og salgsordrer, der fylder – det er tal, overblik og struktur.

Maria Loch er en del af teamet i finans. Hun er ikke det ansigt, kunderne møder først. Men hendes arbejde betyder meget for både kunder og internt hos Tunstall.

To år med mening og muligheder

”Vi er måske ikke dem, kunderne ser først, men vi er med til at få det hele til at hænge sammen,” fortæller Maria. Hun har været en del af Tunstall i to år og netop er blevet færdig med sin uddannelse.

Hun fortsætter i virksomheden – fordi Tunstall er en international arbejdsplads med mange muligheder. Men også fordi hun brænder for at være en del af noget, der gør en forskel.

”Jeg synes, det giver stor mening at være en del af Tunstall. Det er en virksomhed med løsninger, som hjælper mennesker hver eneste dag. Mit arbejde er ikke bare tal og regneark – det handler om at støtte en større mission,” siger hun.

En hverdag med fokus og detaljer

Fakturering, opfølgning på betalinger, afstemning af regnskaber og sikring af, at alt lever op til høje krav og standarder. Det er hovedopgaverne for Maria og kollegerne i finansafdelingen.

Hun oplever ofte, at der er spørgsmål fra kunder om fakturaer eller betalingsbetingelser. Her er det vigtigt at møde henvendelserne med tålmodighed og en løsningsorienteret tilgang mener hun.

”Mange af vores kunder arbejder i travle, offentlige organisationer. De har ikke meget tid til tekniske spørgsmål om økonomi. Så er det, at vi skal gøre det nemt og forståeligt for dem.”

Samarbejde på tværs

En stor del af Marias hverdag handler også om samarbejde med andre afdelinger i huset – især med salg, support og service.

”Vi har en tæt dialog med vores kolleger, både for at få de nødvendige informationer, men også for at finde løsninger, når der opstår noget uventet. Det kan være alt fra ændringer i en leverance til spørgsmål om en kontrakt,” siger Maria.

”Vi arbejder alle for at skabe en god oplevelse for kunden – uanset om det handler om teknologi, service eller økonomi.”

Tryghed skabes også i økonomien

Maria installerer ikke teknologi eller rådgiver om løsninger til plejehjem. Alligevel føler hun, at hendes arbejde også bidrager til tryghed.

”Tryghed handler ikke kun om, at teknologien virker. Det handler også om, at kunderne føler, at der er styr over tingene – også på økonomien,” forklarer hun.

”Når vi giver hurtig og præcis hjælp til en kunde, så skaber det ro. Den ro er også en del af den tryghed, vi ønsker at give.”

Stolthed og fremtid

Maria oplever en stolthed ved at være en del af Tunstall – både som virksomhed og som arbejdsplads.

”Det er et sted, hvor jeg føler mig set og hvor jeg får lov til at vokse fagligt. Det betyder meget for mig, at jeg kan kombinere det økonomiske og strukturerede med noget, der også har værdi for andre mennesker. Her handler det ikke kun om bundlinjen – det handler om menneskeliv.”

Ny økonomielev søges

Maria er færdiguddannet, og hun fortsætter i virksomheden. Men hun glæder sig til endnu en kollega i finansteamet. Vi søger nemlig en ny økonomielev – med start fra august 2025 (elller efter aftale).

Læs mere om stillingen som økonomielev hos Tunstall HER >

Velfærdsteknologiske løsninger fra Tunstall

Løsninger

Velfærdsteknologiske løsninger med mennesket i centrum.

Mere info

Cases

Læs mere om, hvordan Tunstall hjælpe med innovative løsninger inden for plejeområdet.

Mere info

Kontakt

Mere info