Henrik Zeyn og Jesper Dyrhøj.
apr 22, 2025
De elsker den gode dialog. De skaber gode relationer. Alligevel er de ofte alene. På landevejen.
”Sådan er det at være sælger,” siger Henrik Zeyn. ”Mit arbejdsområde er Region Hovedstaden, Region Sjælland og de 36 kommuner i de to regioner. Et område med over 2,7 millioner indbyggere. Heraf 500.000 over 67 år. Og i denne gruppe er omkring 140.000 +80 år,” fortæller han.
Henrik Zeyn skal naturligvis ikke rundt til alle indbyggere. Men tallene giver en idé om, hvor mange mennesker, der potentielt er i kontakt med hjemmepleje, plejecentre, bosteder mv. Og vel nok nogle tal, der kan give de fleste sved på panden. Men ikke Henrik Zeyn. Han er et roligt gemyt, der ikke så let lader sig påvirke.
I dag er Henrik Zeyn ikke helt alene. Ved middagstid skal han mødes med en af sine kolleger. Det er Jesper Dyrhøj, der sørger for salg til kunder i Region Syddanmark – inkl. kommunerne i denne region. Han står også for salg til hospitaler. I dén forbindelse har han haft et formiddagsmøde på Sjælland.
De to mødes på en burgerrestaurant. Noget, som Henrik Zeyn er kendt for. Pga. den gode wifi, pointerer han …
Men det er ikke kun wifi og frokost, der er på dagsordenen. Det er også her, de deler erfaringer fra dagens møder. Hvad rører sig i kommunerne? Hvordan oplever de plejehjemspersonalet reagere på de nyeste velfærdsteknologier? Og hvor kan Tunstalls løsninger gøre den største forskel?
Mens sælgerne er på landevejen, sidder der kolleger på kontoret i Stilling ved Skanderborg. Her håndterer et par kolleger bestillinger fra kunderne hver dag. Men de er langt mere end blot en administrativ funktion – de er også en vigtig støtte for Henrik Zeyn og Jesper Dyrhøj.
”Det er en stor hjælp at have et stærkt team i ryggen,” siger Henrik Zeyn. ”Når vi er på farten, kan dem på kontoret hurtigt følge op på kundernes spørgsmål og håndtere ordrer. Samtidig hjælper de med, at vi altid har de nødvendige informationer ved hånden.”
Sælgernes løbende dialog, med kollegerne på kontoret, sikrer kunderne den bedste rådgivning – uanset om det er på telefon eller et fysisk besøg.
For Henrik Zeyn og Jesper Dyrhøj handler salg ikke blot om at levere en løsning – det handler om at finde den rigtige løsning. De brænder for at vejlede deres kunder, så de kan træffe det bedste valg i forhold til deres aktuelle behov. ”Teknologi kan være nok så avanceret, men den skal passe ind i dagligdagen eller personalets arbejdsgange,” siger Henrik Zeyn.
”Demens og personalesikkerhed er to af vores kerneområder,” siger Jesper Dyrhøj. ”Det er her, vi virkelig kan mærke, at vores løsninger gør en forskel. Både for personalet, borgerne og deres pårørende. Derfor er det vigtigt for os, at vi ikke bare sælger noget. Vi vil sikre, at det er den rette løsning for den enkelte kunde.”
De to herrer repræsenterer også Tunstall, når der hvert år afholdes DemensDagene og Demenskoordinatorernes Årskursus. Det er vigtige begivenheder, hvor de møder fagfolk, der dagligt arbejder med demensramte. Her kan de demonstrere, hvordan teknologi kan understøtte omsorg – og ikke erstatte den.
”Det er det vigtigste for os,” siger Henrik Zeyn. ”Teknologi skal skabe tryghed, og tryghed skaber plads til omsorg. Teknologi skal passe til de mennesker, der skal bruge den.”
Dagen slutter sent. Endnu en dag på farten, endnu en række gode samtaler. Og i morgen? Så venter en ny rute, nye møder og nye muligheder for at gøre en forskel.
Denne artikel er en del af serien ”Tunstall Behind the Scenes”. Herunder kan du vælge seriens første seks artikler:
Læs om den del af Tunstalls salgsteam, der sidder på kontoret i Stilling HER >
Læs om Tunstalls lager og konfigurationsafdeling HER >
Læs om Tunstalls udviklingsafdeling HER >
Læs om Tunstalls tekniske konsulenter og 3rd line HER >