Servicechef Leon Nielsen.
mar 17, 2025
Hos Tunstall står kundeservice aldrig stille. Vi arbejder løbende på at forbedre vores løsninger. Vi arbejder også på at gøre det nemmere for vores kunder at få den hjælp, de har brug for. Som en del af dette arbejde har vi gennemført et nyt tiltag i vores serviceafdeling.
”Vi har tekniske konsulenter, som kører rundt i landet og hjælper vores kunder på fx plejehjem. Nu kommer to af konsulenterne jævnligt ind på kontoret, hvor de sidder sammen med vores hotline,” fortæller servicechef Leon Nielsen. ”Det betyder, at de kan tage opgaver med ind i afdelingen og arbejde i dybden med dem – for eksempel en særlig systemkonfiguration eller et specifikt kundeønske.”
I samme afdeling som vores hotline, har vi et team af specialister, der arbejder med de mere avancerede tekniske løsninger. "Når vores tekniske konsulenter sidder her, kan de fordybe sig i komplekse opgaver. Samtidig kan de bidrage med praktisk erfaring fra hverdagen ude hos kunderne. Det giver en endnu bedre sammenhæng mellem den daglige support og den mere specialiserede problemløsning," forklarer Leon Nielsen.
Men tiltaget gavner ikke kun serviceafdelingen – det styrker også teknikerne i deres arbejde ude hos kunderne. ”Når de selv oplever arbejdsgangene i hotline, får de en større forståelse for, hvordan vi hjælper kunderne remote. Det gør dem bedre i stand til at guide kunderne til at få den mest effektive hjælp, når de ringer ind,” forklarer Leon Nielsen.
Input fra de tekniske konsulenter er værdifuld for hotline-teamet. ”De kender kundernes dagligdag og de udfordringer, de står med. Den viden hjælper os med at optimere vores support og rådgivning. Så bliver vi endnu bedre til at løse problemerne hurtigt og præcist,” siger han.
”Med dette initiativ sikrer vi, at vores kundeservice bliver endnu mere fleksibel, effektiv og kundeorienteret – præcis som vi ønsker det,” slutter Leon Nielsen.