Tryghed på plejecentre

Det skal være trygt at bo på et plejecenter. Omgivelserne skal føles hjemlige og hyggelige. Det stiller høje krav til moderne løsninger for sikkerhed og kommunikation – både for beboere og personale.

Fleksibilitet er nøgleord i vores løsninger. De tilpasses det enkelte plejecenters unikke behov. Vi ved også, at efterspørgsel og krav kan ændre sig. Derfor kan vores løsninger skaleres op og ned, så de løbende tilpasses efter forholdene.

Plejehjemsbeboere kan hurtigt og nemt får hjælp

Med en løsning fra Tunstall kan beboerne nemt tilkalde hjælp. Et enkelt tryk på en lille alarmsender kan fx give besked til personalet, der hurtigt kan reagere på alarmen. Personalet kan også nemt tilkalde assistance, hvis der er behov for det.

Plejecentre har bl.a. disse muligheder

  • Beboerkald – med en lille alarmsender
  • Positionering – info om alarm indeholder lokation, navn og alarmtype
  • Demenssikring – demensramte beboere kan bevæge sig frit i udvalgte områder
  • ID Lås – giver automatisk adgang for lejlighedens beboer og personalet (ikke andre)
  • Alarmhåndtering – personale kan håndtere alarmer på smartphones eller DECT-telefoner
  • Personalesikkerhed – personalet kan benytte overfaldsalarmer i utrygge situationer

Fleksibelt system for kommunens ældrepleje

Plejehjemmets kommunikations- og personsikring kan integreres med hjemmeplejen. hvorved kun ét system er nødvendig i hele kommunen.


ID Lås

Flere plejecentre har øget trygheden og sikkerheden for beboerne på demensafsnittet – med Tunstalls unikke låsesystem, ID Lås.

Mere info

Demenssikring

Vores unikke demenssikring gør det unødvendigt med låste døre på plejehjemmet. Det giver både tryghed og større sikkerhed i dagligdagen.

Mere info

Reminder

Reminder er et softwareprogram, der gør det muligt, at udsende påmindelser til plejepersonale – fx om medicin, mad eller vask.

Mere info