Malene Riisberg, Simone Laursen og Claus Kruse.
sep 22, 2021
Det går godt for vores døgnbemandede Tryghedscentral, der formidler kald mellem ældre borgere, med nødkald i hjemmet, og hjemmeplejen. Et stigende antal kommuner, der benytter sig af Tryghedscentralen, giver mere travlhed. Derfor fastansætter vi nu to alarmoperatører, som har været vikarer i en periode. De to alarmoperatører er Simone Laursen og Malene Riisberg.
Claus Kruse er ny salgskonsulent efter en længere periode som vikar i både vores Bid-afdeling og Service Delivery. Han skal have fokus på nødkald og de ydelser, som Tryghedscentralen kan levere til kommunerne. Derudover får han også ansvar for salg af Carelock, der er vores elektroniske dørlåse.
Til november gennemfører Tryghedscentralen en opdatering af den software, der håndterer alarmbehandlingen. Opdateringen betyder bl.a., at kunderne får endnu bedre mulighed for at analysere data på deres borgere. Det sker fx ved et væsentligt udvidet rapportmodul, der kan hjælpe med at højne kvaliteten i arbejdet med nødkald.
Kommunerne vil selv kunne trække detaljerede rapporter over antallet af alarmer i en given periode – og fra hvilke borgere. Dertil kommer forbedrede funktioner i vores sms-service, som kan aflaste mængden af opkald til driften yderligere. Det sker med funktionen ”sms-accept fra personale”.
Flere muligheder til kommunerne kan resultere i bedre udnyttelse af ressourcer. Eller som vi siger: data giver frie hænder.