Servicekoordinator Jens Larsen, Plejehjemmet Solbjerg.



Service og sikkerhed er vigtigt

okt 19, 2020

Et plejehjem skal være fuld af liv, fællesskaber og tryghed. Det er et sted med mennesker i nærheden, når der er brug for det. Vigtigt er derfor engagerede medarbejdere, som har fokus på kvalitet i omsorg og pleje. Og så er det et hjem, hvor familie og venner er en væsentlig del af det daglige liv.

Plejehjemmet Solbjerg

Plejehjemmet Solbjerg har omkring 40 beboere – heriblandt demensramte. Med til at sikre tryghed i hverdagen er en løsning fra Tunstall. Jens Larsen, servicekoordinator på Plejehjemmet Solbjerg, siger: ”Vores løsning dækker både over alarmer, demenssikring og kommunikation personalet imellem.”

”Tunstall leverer god service og support – opgaverne bliver altid løst.”

Jens Larsen.

Fleksibelt system

Jens Larsen er glad for at plejehjemmet har en fleksibel løsning, der passer til problemstillingerne i hverdagen. Han påpeger bl.a., at en bolig hurtigt kan være klar med alarmer og et stort udvalg af de nyeste sensorer. Det er især godt, hvis en borger har været hospitalsindlagt og henvises til plejehjemmet med kort varsel.

Service og sikkerhed

”Tunstalls service og support er med til at skabe den høje sikkerhed, som er vigtig for os,” siger Jens Larsen. Han sætter også stor pris på, at alarmhistorik kan findes frem i systemet. ”Denne mulighed er både en sikkerhed for pårørende og vores personale,” fortæller han.

Jens Larsen værdsætter dialogen med Tunstall. Han kan få hurtig hjælp på telefonen, ligesom tekniske konsulenter kan møde op på lokationen ved behov. Dialogen er også med til at Tunstall løbende har føling med aktuelle krav og behov til sikring inden for plejeområdet.

Teknisk kunsulent hos Tunstall

Tekniske konsulenter hos Tunstall

Vores tekniske konsulenters opgaver planlægges og koordineres af vores hotline. Læs om en arbejdsdag for en af vores medarbejdere.

Mere info