Jannie Rose Nielsen og Halldor Bragi Jensson.



Bedre mulighed for at få hjælp mellem kl. 16.00-00.00

okt 12, 2021

To nyansatte i hotline kan hjælpe servicekunder i aftentimerne – på hverdage. I dette tidsrum er telefonen hidtil blevet viderestillet til en tekniker med tilkaldevagt.

Vi har langt de fleste henvendelser i dagtimerne mandag-fredag. Her vil vi fortsat have vores erfarne team, der sidder klar til at give den rette vejledning via telefon og mail.

De to nye medarbejdere er Halldor Bragi Jensson og Jannie Rose Nielsen. De kommer til at sidde på vores kontor i Malmø, da der også sidder medarbejdere i den svenske hotline klar i aftentimerne. Begge er dansktalende, så vores kunder bliver IKKE mødt af en svensktalende medarbejder.

Halldor Bragi Jensson og Jannie Rose Nielsen har begge gennemgået en grundig oplæring online og ved kurser hos vores hotline på kontoret i Stilling. Dermed af de to ved at blive ”klædt på” til de mangeartede kundehenvendelser, der håndteres af vores hotline.

Velfærdsteknologiske løsninger fra Tunstall

Løsninger

Velfærdsteknologiske løsninger med mennesket i centrum.

Mere info

Cases

Læs mere om, hvordan Tunstall hjælpe med innovative løsninger inden for plejeområdet.

Mere info

Kontakt

Kontakt vores administration eller salgsteam.

Mere info