Tunstalls kommunikationsplatform giver mulighed for nem og hurtig alarmhåndtering på smartphones.
mar 9, 2021
På hospitaler kan personalet spare dyrebar tid på daglige arbejdsrutiner. Det kan ske med alarmhåndtering på smartphones. Vores applikationer er udviklet med fokus på, at personalet skal have deres ”værktøjer” tilgængelige ved hånden – nemt og hurtigt.
Personalet modtager kald, alarmer og notifikationer med forskellige farver, tekster, ikoner og lyde – afhængigt af kaldets karakter og prioritet. Med differentierede alarmer sikrer vi også, at personalet kun modtager de alarmer, der er relevante for dem. Det vil sige, at sygefagligt personale modtager de sygefaglige alarmer, mens andet sundhedsfagligt personale kan anvendes til de øvrige opgaver.
Kritiske alarmer, som hjertestop, kræver hurtig alarmhåndtering – og ofte et team med specialkompetencer. Med vores applikation får teammedlemmerne mulighed for at følge alarmstatus, så de kan uddelegere evt. manglende kompetencer, når de kommer frem til en patient.
Når personalet modtager et kald på deres smartphone, og kaldet er accepteret, indikeres det, om samtale med patienten er mulig. Personalet kan nu oprette en samtale med patienten for afklaring af behov og derved mulighed for at medbringe medicin, kaffe eller hvad patienten måtte have behov for – og derved spare både tid og skridt.
Vores udviklingsafdeling udvikler og vedligeholder selv al software. Det gælder dermed også for vores Android og iOS applikationer. Udvikling og vedligeholdelse foregår løbende – bl.a. med test mod nye versioner af operativsystemer. Vi garanterer kompatibilitet minimum fire OS-versioner bagud.
Kontakt en af vores konsulenter for en snak om vores løsninger til hospitaler.
Kontaktoplysninger på konsulenterne finder du HER >
Er du interesseret i mobil alarmhåndtering til plejecentre? Tjek mere HER >