Systemovervågning til vores kunder – hele døgnet
sep 22, 2020
Proaktiv serviceafdeling
Vores serviceafdeling tilbyder nu en systemovervågning. Det bevirker, at vores tekniske medarbejdere får besked, så snart der sker noget uhensigtsmæssigt fx med et kaldeanlæg på et plejecenter. Vores medarbejdere kan hurtigt gå online og tjekke problemet. Dernæst kan de kontakte kunden, hvis der fx er netværksproblem eller problem med hardware. Derudover kan de naturligvis også vælge at køre direkte ud til lokationen for at løse problemet.
Driftovervågning 24/7
Leon Nielsen (Head of Service & Support) fortæller: ”Vores systemovervågning kan kort og godt tjekke status på fx et plejecenters alarmsystem. Kører systemet som det skal? Er belastningen i forhold til diskplads, RAM-forbrug, CPU-forbrug m.m. som den skal være? Med kendskab til disse informationer, kan vores medarbejdere reagere proaktivt på evt. udfordringer – uanset tidpunktet.”
Leon Nielsen fortsætter: ”Hos Tunstall har vi bemandet vores overvågningscenter døgnet rundt, så vi altid er klar til at hjælpe.”
Teknikken bag
Løsningen er baseret på en PRTG-platform fra tyske Paessler. Løsningen udvikles løbende og understøtter foruden den agentbaserede overvågning. Det betyder, at vi fremover kan levere SLA-rapporter på uge- eller månedsbasis, som dokumentation på vores høje oppetider.