dec 11, 2018
2018 har været endnu et godt år for Tunstall. Flere udviklingsopgaver og en voksende kundedatabase har resulteret i en del nye medarbejdere. Udviklingsafdelingen er topscorer med fire nye medarbejder i løbet af året – to udviklere, en tester og en projektleder. Serviceafdelingen fik dog den første nye medarbejder allerede den 2. januar, hvor hotline udvidede med en 2nd Level Supporttekniker. Samme afdeling fik senere på året tilgang af en kundesupporter og serviceadministrator.
Udviklingsafdelingen har stor gavn af de nye folk, da der er mange projekter i gang. Ligeledes kan hotline mærke, at de fortsat kan give kunderne hurtig og kvalificeret hjælp – på trods af flere henvendelser.
På Tryghedscentralen har den store tilgang af nye kunder medført, at vi har budt velkommen til to fuldtidsansatte alarmoperatører og flere deltidsansatte i 2018.
Tryghedscentralen er vores døgnbemandede vagtcentral. Her besvares nødkald og videresendes informationer til plejepersonale (eller familie/venner, når det er private kunder). Tryghedscentralen har markedets korteste responstid – det er også ambitionen fremover.