Service

Vi råder også over en professionel serviceorganisation med høj kompetence og som dækker hele Danmark. Vore servicemedarbejdere har en mangeårig erfaring, er veluddannede og besidder en stor specialkompetence på tekniske hjælpemidler.

Kontakt service

Du kan få hjælp pr. telefon til at løse problemer med udstyr. Mandag - torsdag kl. 8.00-15.30 og fredag kl. 8.00-15.00.

Kunder med døgnservice kan få hjælp 24 timer i døgnet året rundt.

For kunder med døgnservice, står vores dygtige teknikere desuden klar, hvis uheldet er ude. Så kan du få hjælp – uanset hvor i landet det er.

Akut fejlmelding skal ske til: Tlf. 70 22 57 57

Daglig drift

Du kan med fordel maile til os om:

  • Ikke akutte og uopsættelige fejl
  • Rådgivning
  • Info om produkter og ydelser
  • Reparationer

 

Benyt denne e-mail: dk.service@tunstallnordic.com

 

Quick-guide for TeleVagt (PDF) 

 

Læs mere om serviceaftaler her >

Læs mere om kurser/uddannelse her >