Lokal ekspertise – global styrke

mar 8, 2023

I anledning af kvindernes internationale kampdag, den 8. marts, fremhæver vi fem af vores kvindelige ansatte – fra forskellige lande. De fortæller os mere om deres forskellige baggrunde, roller og præstationer. Men også, hvad de finder mest givende ved at arbejde hos Tunstall.

3_Marianne_bl_w.jpg

Marianne Rydgren, Product Manager – Tunstall Sverige

Min karriere har været meget varieret, med undervisning og journalistik, inden jeg kom til Tunstall, hvor jeg arbejder med platformsudvikling og Apps. Jeg har en bred vifte af interesser, så det er vigtigt, at jeg kan arbejde i en samarbejdsrolle. Det giver mig mulighed for at bruge og udvikle forskellige talenter – for derigennem at fortsætte med at vokse og lære om teknologi og mennesker.

Der er en ægte atmosfære af gensidig respekt på her på kontoret. Alle bliver lyttet til, og meninger og ideer anerkendes lige meget. Jeg føler mig tryg ved mine kolleger og betragter mange af dem som mine venner.

Jeg har opnået mange af mine professionelle ambitioner. Tunstall har fået mig til at føle mig værdsat og givet mig muligheder for at udvikle og ændre min rolle i virksomheden. Endnu vigtigere er fleksibiliteten til at balancere min karriere med at opdrage mine børn. Jeg finder den rigtige meningen med mit arbejde, når vores produkter og løsninger anvendes og værdsættes af vores slutbrugere. Især kombineret med den varme, der er mellem personale og ældre mennesker – og den livskvalitet vi bidrager til.


1_Emma_bl_w.jpg

Emma Keaney, Software Development Manager – Tunstall UK

Hele min karriere har været inden for softwareudvikling, selvom min familie er fuld af læger og klinikere. Selvom jeg ikke valgte at gå den vej, var det vigtigt for mig at finde en rolle, der var relateret til omsorg og sundhed i en virksomhed, der på en eller anden måde bidrog til samfundet. Det gør Tunstall. De mennesker, jeg arbejder med, er motiveret af de samme værdier. Vi har et fælles formål og kommer på arbejde af samme årsager. Jeg har nogle meget dygtige kolleger, og det er skønt at arbejde sammen med dem. Hos Tunstall har vi meget omsorgsfulde teams, hvor alle passer på hinanden. Vi motiveres af ekspertise og kvalitet i det, vi laver, men hjælper også med at opbygge en kultur, der er inkluderende og sjov.


2_Melanie_bl_w.jpg

Melanie Bruland, Junior HR/Marketing – Tunstall Tyskland

Jeg læste kommunikation, før jeg startede min karriere hos Tunstall, inden for marketing. Jeg er sidenhen flyttet i HR-afdelingen, men har stadig specialiseret mig i marketing. Det føles derfor som om, jeg har været i stand til at samle mine erfaringer og interesser i én enkelt rolle. Mit HR-team og jeg arbejder på at tiltrække og fastholde det rigtige talent i virksomheden. For mig betyder det at finde den person, der passer til jobbet, uanset køn. Vi har brug for de bedste færdigheder, men vi er også nødt til at finde folk, der er en god personlighed, som passer til holdet.

Vi bruger alle meget af vores tid på arbejdet, så mine kolleger er som familie for mig. Men vi er i stand til at arbejde fleksible tider og arbejder hjemmefra. Det betyder, at jeg kan styre mit liv med min rigtige familie og sørge for, at min hund Wilson ikke bruger for meget tid på egen hånd. Jeg er mest motiveret på grund af budskabet bag alt, hvad vi gør, som i sidste ende handler om at redde liv.


5_Tiffany_bl_w.jpg

Tiffany Terei, Customer Service Consultant – Tunstall Australien

Jeg elsker at arbejde for Tunstall, fordi vi tilbyder folk friheden til at bo, hvor end de ønsker. Vores kundeservice er på forkant med, hvem vi er, og hvad vi står for. Vi samarbejder på tværs af alle afdelinger og med vores kunder, så vi når vores fælles mål. Jeg elsker at løse teknologiske udfordringer, men i sidste ende handler det om at sikre, at enhver interaktion, som vores kunder har med virksomheden, er positiv og efterlader dem glade. Som professionel forsøger jeg også at værdsætte og prioritere mig selv, når jeg har brug for det – vi skal passe på os selv, så vi kan passe andre.

Alle hos Tunstall passer på hinanden, og den praksis har indflydelse på deres trivsel og deres arbejde. Når vi støtter hinanden, fremmer vi en positiv forandring. Når vi viser, at vi bekymrer os, ved aktivt at lytte til vores kollegers bekymringer, kan vi virkelig få indflydelse på hinandens liv til det bedre. Det betyder igen at have en glade medarbejder, der føler sig værdsat, og som derefter øger kvaliteten af deres arbejde og deres produktivitet.


4_Azucena_bl_w.jpg

Azucena González, Mobile Unit Technician, Tunstall Spain

I have over 30 years of experience working in the telealarm and telecare sector, working in various roles. My current technical role is quite male dominated, but I am lucky to work in a company that is very much about equality. I am on equal terms with my colleagues. I am proud that Tunstall has the best technology in the market, and we give older and ill people, as well as their caregivers, peace of mind and security in their homes for as long as possible. The best part of my job is having direct and daily contact with users. I learn so much from their stories, experiences and suggestions. It’s wonderful to see how we can keep them connected to their families, homes, communities and habits.

Jeg har over 30 års erfaring med at arbejde med sikkerhed og kommunikation inden for plejesektoren – i forskellige roller. Min nuværende tekniske rolle er ret mandsdomineret, men jeg er heldig at arbejde i en virksomhed, hvor der i høj grad er ligestilling. Jeg er på lige fod med mine kolleger og er stolt af, at Tunstall har den bedste teknologi på markedet. Vi giver ældre og syge mennesker, samt deres pårørende, tryghed i deres hjem så længe som muligt. Det bedste ved mit job er at have direkte og daglig kontakt med brugerne. Jeg lærer så meget af deres historier, erfaringer og forslag. Det er vidunderligt at se, hvordan vi kan holde dem forbundet med deres familier, hjem, lokalsamfund og vaner.

Jeg har min egen erfaring som mor og plejer, da min datter har autisme. Det har været – og bliver ved med at være – en konstant kamp. Men med støtte fra min mand, sammen med mod og vedholdenhed, har hun nået utænkelige mål. Hun cykler, svømmer, elsker at fotografere, tegner, begynder at skrive, og vigtigst af alt viser hun sin hengivenhed, giver mig kys og kram... og hun er glad. Så jeg føler mig meget stolt over hende.


At tage ansvar og forme fremtiden

Alle virksomheder er et kollektiv af mennesker. Alle ovenstående historier er en inspiration for os alle, mens vi arbejder hen imod en mere retfærdig, respektfuld og levende verden. Det gør mig til dels ondt at erkende, at der stadig kan være nogle blandt os, der føler, at der kan være barrierer for deres egen professionelle og personlige udvikling. Vi må dog anerkende, at nogle føler det sådan, så vi kan overvinde disse oplevelser. Det er grunden til, at vi hos Tunstall fremhæver disse forskellige kvinders kistorier. Vores etos er empowerment og valg. Vi fortsætter med at arbejde hårdt for at blive endnu bedre til at opnå dette for vores eget team og dem, vores teknologi understøtter.

Emil Peters, CEO, Tunstall Group


Velfærdsteknologiske løsninger fra Tunstall

Løsninger

Velfærdsteknologiske løsninger med mennesket i centrum.

Mere info

Cases

Læs mere om, hvordan Tunstall hjælpe med innovative løsninger inden for plejeområdet.

Mere info

Kontakt

Kontakt vores administration eller salgsteam.

Mere info