Flere informationer om sociale samtaler
Ønsker du flere informationer, så kontakt Bid Manager og salgskonsulent Klaus Riisberg.
Mobil: 51 19 27 70
Mail: krg@tunstallnordic.com
okt 25, 2020
Kampen mod ensomhed hos udsatte og ældre borgere. Det har Tunstall været en del af i mange år – i samarbejde med kommuner og regioner i det meste af Europa.
Vores bemandede vagtcentral foretager både proaktive og reaktive opkald til ensomme borgere, unge som ældre. Den menneskelige kontakt sikres af vores empatiske personale, der har stor erfaring med sociale samtaler. De er typisk SOSU-uddannede, pædagogstuderende eller sygeplejersker, som er dedikerede til arbejdet med mennesker.
Vi laver enten daglige eller ugentlige opkald til borgere – alt efter aftale. Derudover kan vi udføre opkald baseret på borgerens egne oplysninger om ensomhed. Oplysninger, der angives i et spørgeskema via vores medicinsk godkendte webplatform (ICP-portal).
Samtalernes form og frekvens aftales med den enkelte kommune og kan tilpasses helt ned på borgerniveau. Der laves både længerevarende aftaler, ligesom enkelte kommuner og regioner foretrækker at lave ensomhedsindsats på projektbasis.
Vi foretager fuld logning over foretagne opkald, inkl. varighed. Rapporter med anonymiserede statistikker er også en mulighed for de kommuner, der ønsker det.
Ud over den sociale samtale kan vores personale henvise til lokale tilbud mod ensomhed.
Ønsker du flere informationer, så kontakt Bid Manager og salgskonsulent Klaus Riisberg.
Mobil: 51 19 27 70
Mail: krg@tunstallnordic.com