
Kontakt os for mere information
Anette Stjerne, salgschef – mobil: 40 19 04 43 – mail: ans@tunstallnordic.com
Henrik Graunsbæk, Sales Director, Tunstall Health – mobil: 25 40 66 12 – mail: hga@tunstallnordic.com
App'en myMobile anvendes på smartphone (eller tablet) i eget hjem, og benyttes som kommunikationsværktøj til sundhedspersonale. myMobile fungerer sammen med tilbehør som pulsmåler, temperaturmåler, blodtryksmåler, vægtmåler, spirometer, blodsukkermåler, samt EKG-måling og koagulationsmåling. myMobile guider borgeren gennem hele processen via en serie forudbestemte spørgsmål. Data sendes dernæst til fx hospital (via en sikker server). Sammen med intelligent software behandles og præsenteres data, så sundhedsressourcerne kan kanaliseres derhen, hvor de gør størst nytte.
Løsningen er for mennesker, der lever i eget hjem – med fx hjerteproblemer, diabetes, KOL eller forhøjet blodtryk. Ved målinger i eget hjem, kan der spares tidskrævende ture til hospitalet eller egen læge.
Vi har udvalgt en række spørgsmål, der målrettet kan anvendes i forhold til Covid-19 (Coronavirus).
Se mere om myMobile til patienter med Covid-19 (Coronavirus) HER >
Anette Stjerne, salgschef – mobil: 40 19 04 43 – mail: ans@tunstallnordic.com
Henrik Graunsbæk, Sales Director, Tunstall Health – mobil: 25 40 66 12 – mail: hga@tunstallnordic.com