Hvordan fungerer telemedicin?

App'en myMobile anvendes på smartphone (eller tablet) i eget hjem, og benyttes som kommunikationsværktøj til sundhedspersonale. myMobile fungerer sammen med tilbehør som pulsmåler, temperaturmåler, blodtryksmåler, vægtmåler, spirometer, blodsukkermåler, samt EKG-måling og koagulationsmåling. myMobile guider borgeren gennem hele processen  via en serie forudbestemte spørgsmål. Data sendes dernæst til fx hospital (via en sikker server). Sammen med intelligent software behandles og præsenteres data, så sundhedsressourcerne kan kanaliseres derhen, hvor de gør størst nytte.

Hvem kan benytte myMobile og telemedicin?

Løsningen er for mennesker, der lever i eget hjem – med fx hjerteproblemer, diabetes, KOL eller forhøjet blodtryk. Ved målinger i eget hjem, kan der spares tidskrævende ture til hospitalet eller egen læge.

Covid-19 (Coronavirus)

Vi har udvalgt en række spørgsmål, der målrettet kan anvendes i forhold til Covid-19 (Coronavirus). 
Se mere om myMobile til patienter med Covid-19 (Coronavirus) HER >

Se informationsflow i skemaet herunder:



Kontakt os for mere information 

Anette Stjerne, salgschef – mobil: 40 19 04 43 – mail: ans@tunstallnordic.com

Henrik Graunsbæk, Sales Director, Tunstall Health – mobil: 25 40 66 12 – mail: hga@tunstallnordic.com


myMobile

Professionel pleje af isolerede borgere … på afstand.

Mere info

Telemedicin

Ved hjælp af den nyeste digitale teknologi, hjælper vores løsninger med at håndtere langsigtede medicinske forhold.

Mere info

Salg og administration

Kontakt vores salgsteam, hvis du vil vide mere om vores løsninger.

Mere info