Du kan med fordel maile til os om daglig drift:
- Ikke akutte og uopsættelige fejl
- Rådgivning
- Info om produkter og ydelser
- Reparationer
Når der investeres i et alarmsystem, er det vigtigt med vedligeholdelse, så personalet er tryg ved løsningen.
Vi tilbyder fleksible serviceaftaler, som passer efter behov og ønsker med hensyn til tilkaldetider og grad af servicering. Vi indgår dermed en aftale om en service, der passer kunden.
Med Standardservice og Døgnservice bliver der, samtidig med reparation, foretaget forebyggende vedligeholdelse, dvs. eftersyn, justering og opdatering af udstyret.
Med Beredskabsservice kan forebyggende vedligeholdelse og opdatering foretages, hvis det rekvireres.
Med Døgnservice og Beredskabsservice vil fejlretning være påbegyndt inden for 3 timer – uanset ugedag og tidspunkt på døgnet.
Med Standardservice påbegyndes fejlretning inden for 8 timer – i tidsrummet man.-tors. kl. 8.00-15.30 og fredag kl. 8.00-15.00.
Nye programversioner installeres ved teknikerens servicebesøg, samtidig instrueres i nye programfunktioner og ændringer.
Tunstall A/S opbevarer kopi af programmer, for hurtig reetablering af systemet efter evt. nedbrud. Kunden er selv ansvarlig for sikkerhedskopi af opsamlede data.