Tryghedscentralen

Tryghedscentralen

24 timer i døgnet ...

På tryghedscentralen sidder et team af dygtige medarbejdere klar til at modtage alarmopkald fra hele Danmark – på alle tidspunkter af døgnet. Medarbejderne er godt uddannede og besidder en stor specialkompetence – og flere af medarbejderne har mange års erfaring. Når de modtager alarmopkaldet, vil de viderestille til en af de kontaktpersoner, som er angivet i forbindelse med bestillingen af tryghedsløsningen. Først når medarbejderne er sikre på, at alarmopkaldet er modtaget hos en kontaktperson, vil tryghedscentralen slippe opkaldet. Det giver dig sikkerhed for, at et alarmopkald ikke strander på en telefonsvarer.

Kan tryghedscentralen ikke opnå forbindelse til en kontaktperson, bliver opkaldet videregivet til Sikringsvagten, der kan rykke ud og hjælpe.

Professionel alarmbehandling

Alarmbehandlerne betjener nødkaldene via et top professionelt computersystem, som hele tiden opdateres og videreudvikles. Alle nødkald bliver videregivet i henhold til den forholdsordre, der ligger på hvert enkelt nødkald.

Fakta om tryghedscentralen

  • Åben døgnets 24 timer – hele året
  • Samarbejder med 65 af landets 98 kommuner.
  • Mere end 18.000 opkoblede tryghedsalarmer tilsluttet tryghedscentralen.
  • Personalet har stor erfaring med håndtering af nødkald og GPS-systemer.

Kontakt Tryghedscentralen på telefon 87 93 50 07