Reparation af udstyr

Har du er produkt, der skal til reparation?

Så kan du oprette en reparationsordre via "Min konto".  

Brugernavn og kodeord til "Min konto" er det samme som til webshoppen.
Er du ikke kunde i webshoppen, så bliv oprettet HER >

Når du er logget ind på "Min konto" er fremgangsmåden denne:

Under siden "Reparationer" klikker du på knappen "Opret reparation".

 

Vælg nu produkt via en rullemenu. Hvis produktet ikke fremgår, så vælger du "Andet".

 

Efter valg af produkt kan du evt. indtaste serienummer og ID & Domæne (ikke et must) – og vælge en fejlbeskrivelse i rullemenuen. Du kan vælge "Andet", hvis du ikke ser en passende beskrivelse.

 

Klik nu på knappen "Tilføj". Husk også at angive kontaktperson og dennes telefonnummer.

 

Klik på knappen "Opret sag", hvis du ikke skal indsende flere produkter.

 

Flere produkter kan oprettes på nye linjer. HUSK, at klikke på knappen "Tilføj"! Bemærk, at du ved at vælge fejlmuligheden "Andet" kan beskrive fejlen. Når alle produkter er oprettet, afslutter du med at klikke på knappen "Opret sag". Du kan også fjerne et produkt, hvis du klikker på "affaldskurven". 

 

Denne side vises nu. Klik på knappen "Udskriv kvittering" og læg printet ved produkterne (eller som minimum reparationsnummer).

 

Din reparationsordre fremgår nu på siden for reparationer. Når vores serviceafdeling registrerer produktet til reparation, vil du modtage en mail. Samtidig vil status på denne side ændre sig til "Under reparation".